GYIK

A számla adatainak feltöltését bármikor megtehetem?

Igen, a számla adatokat 0-24 órában fel tudod tölteni az oldalra a megadott promóciós időszakban.

Meg kell-e őriznem a vásárlást igazoló számlát?

Igen, szükséges a nyereményed átvételéhez és kérjük, őrizd meg a Játék végétől számított 45 napig sértetlenül és olvasható módon.

Mit kell tennem, ha nyertem?

Ha nyertél, a regisztráció során megadott e-mail címen felvesszük a kapcsolatot veled további egyeztetés céljából, hiszen a nyertességről szóló, e-mail útján megküldött értesítőt követően, 10 munkanapon belül szükséges megküldened vagy a számla jól olvasható fotóját e-mailben a Lebonyolító jatekertesito@maxxonreklam.hu e-mail címére vagy postai úton beküldened a következő címre: Maxxon Reklám Kft. 2120 Dunakeszi Pf. 125.

Átruházhatom-e a nyereményemet?

Bármely egyéb kedvezményre, vagy más üzleti célú juttatásra nem válthatóak át és másra át nem ruházhatók.

A nyeremény után kell-e adót fizetnem?

A nyertes játékosokat adófizetési kötelezettség nem terheli.

Hol jelezhetem, ha technikai problémám van?

A nyereményjáték időtartama alatt kérdéseidet, észrevételeidet a lebonyolító Maxxon Reklám Kft.-nél, a ugyfelszolgalat@maxxonreklam.hu e-mail címen, vagy a 2120 Dunakeszi, Pf. 125. postacímen jelezheted.